Ingen rolig dag

Idag har jag legat i soffan och hostat nästan hela dagen. Hade feberdrömmar hela natten och vaknade varje timme och tittade på klockan för att se om jag skulle släppa ut hästarna. Till slut var klockan sju och jag kunde släpa mig ut till stallet och släppa ut hästarna. Sedan har jag sett på Änglar och Demoner och kommit fram til att jag måste åka till Rom i sommar igen, Änglar och Demoner är inspelad där och den påminde mig om hur fantastiskt det är i Rom. Jag har även fixat lite fakturor och betalningar. Nu börjar jag känna mig lite bättre. Jag har förflyttat mig till flygeln och ska bjuda på en kladdkaketrifflé åt flygelsällskapet senare. Något måste man ju hitta på att göra när man ska hålla sig inne. Så jag har gjort en kladdkaka som ska varvas med chokladmousse, vaniljglass och blåbär.


Bild på mig och Hannah från förra helgen. Coola?

Hannah hade precis varit i New York och hon hade köpt ett par jättesnygga sneakers till mig, wiiii!!


Mina nya skor. Det är lite snyggare med jeans till.








Kommentarer
Postat av: Elin

Jättebra blogg! Fina bruna ridstövlar du har ,vad är det för märke på dom?

Elin

2010-05-08 @ 22:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0