16 byten i varje!


Wiiiiii!!!!! Igår gjorde Vilja 16 byten i varje. Jippi yeay!!! Imorgon ska vi åka till Ericsberg och vara med på förbundsträning för Hubertus. Det ska bli jättekul. Förra året var Vilja så övertaggad så det var helt galet. jag hoppas inte att hon är det den här gången. I år ska jag träna två pass så då är hon förhoppningsvis lite lugnare andra passet i alla fall.

Hannah följer med som hästskötare. Hon är här på sin sportlovsvecka och tränar med sin fina ponny Monet, och hjälper mig med alla andra hästar. Hon är superduktig!




Svar på kommentar:

Från Lisa
Hej,

jag måste bara inflika att Darcia även stod ett år hos Stall André för utbildning och tävling :)

/Lisa



Från: Birgitta o Torsten
Så riktigt,Darcia utbildades juli-nov 2008 av Pernilla André på ett alldeles utmärkt sätt som resulterade i finalplats för 4-åringar Breeders,då Pernilla var gravid tog Mattias Jansson över utbildningen.
Grundutbildning och start i Breeders som 3-åring har Marta Hansson skött.



Svar: Aha, det visste faktiskt inte jag. Jag har ju tränat för Pernilla och Kjerstin André en gång i tiden, (haha, det låter som om jag är 60 år gammal). Det var på den tiden jag bodde i skåne, 1994-1998.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0