Trubbel


Ajajaj, ledsen att det inte blir så mycket skrivet just nu, men min dator krånglar, mitt mobila bredband har slutat att fungera och jag har glömt USB-kabeln till kameran hos Maria... suck! Jag som skulle lägga in bilder på mina nya ridkläder som jag köpte på Mantorps travshop. Men de kommer.

I måndags kväll gjorde jag och majoren (som bor i torpet) middag till alla på Segersta, Malin hjälpte till också ;) Det var för att fira lite framgångar som jag och Mads mf. har åstadkommit den senaste tiden. Det blev västerbotten-broccolipaj och grillat kött (första grillningen för året). Det var mycket, mycket trevligt!

Liza och Vilja tar det lite lugnt så jag tänkte att jag skulle ha tid att skriva på min rapport på examensarbetet den här veckan, yea right... Det var visst lite andra hästar som behövde ridas.

Imorgon ska jag åka med Carran till Tinne och träna, det ska bli jättekul. Hon går väldigt bra nu.

En fin bild på Vilja tycker jag :)


Jeanna och Vilja i Åstorp                              Foto: Göran K Josefsson

Kommentarer
Postat av: Erika - Bloggen för dig med häst i fokus

Fin häst! =)

2010-04-17 @ 14:57:56
URL: http://thoressons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0