Träning för Mattias Jansson

Igår tävlade jag Vovva och Uniar. Vovva var riktigt duktig, ingen större miss men jag tappade honom lite i form när han tappade lite framåtbjudning. Men han fick 65,58 och kom 4:a! Jag och Bella var jättenöjda!
Uniar blev lite nervös på banan och gapade stundtals... Det är ju ett vanligt beteende hos människor också, att bli gapig när man är osäker... Det blev en miss i bytesserien och i en förvänd galoppbåge. Vi hamnade på 63, någonting och faktiskt precis utanför placering.
I går kväll och i morse tränade jag för Mattias Jansson som kommer upp till Gabriella Grevin och har kurs då och då. Jag tränade Gabbis häst Wellington. Det gick väldigt bra, riktigt, riktigt bra tips för den fortsatta träningen av Wellington. Gabbi bjöd även på en fantastiskt middag igår, stekt lamm med ungsstekta grönsaker och en mousse av rotselleri.
Ikväll får jag middag av Maria i flygeln, vi har precis sett matprogrammet "halv åtta hos mig" och våra smaklökar skriker efter sensationella smakupplevelser!
Jag är fortfarande sjuk och har ont i musklerna i både bröstet och ryggen, det är säkert för att jag har hostat så mycket, och lite för att jag har ridit kanske... 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0