Sol, sol, mer sol!


Nu står hästarna i solen på dagarna och njuter av att vara ute, äntligen sol och lite varmare!

Idag har Pamela varit här med Uniar. Han var riktigt duktig idag. Jag bad Pamela att ta med lite grejer från hennes butik Guro Ridsport. Det är så kul att få nya prylar (idag var det i och för sig inte så mycket), det känns som att jag aldrig har tid att åka och shoppa hästgrejer så det här är perfekt, bara säga till Pamela att ta med. :)


Idag har jag även haft kund och träningar. Helgen närmar sig och det kommer att bli fullt upp. Programridning på fredag, tävling på Strömsholm på lördag och tävling i Södertälje på söndag! Yeay!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! din blogg är verkligen inspirerande. Tittar gärna på din ridning innan jag ska åka ut och rida själv. Vore superkul å få se lite filmklipp från din träning på Ericsberge med Hubertus Schmidt. :-)

2010-03-12 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0