Long time, no see!!!

Min dator har gett upp. För det första glappar elnätskontakten, för det andra så har min dongel slutat fungera och jag vet inte om det är på grund av datorn eller om det är på grund av dongeln själv. Det här gör att det är lite svårt att skriva på bloggen, men det ska nog bli ändring på det. 
Imorgon ska jag tävla Vovva och Uniar på Uppsala akademiska. Vovva hade jag en månad över jul, nyår, men jag har inte ridit honom så mycket på senare tid. Uniar har jag ridit kanske sju gånger. Vi får se hur det går... Spännande...
Jag fick ett mail av Malin Brännström som hade tagit bilder i Södertälje, hoin skickade några fina bilder på Vilja och mig:
Vilja på prisutdelningen i Södertälje, en av de tre domarna, Gustav Svalling, delar ut rosett.
Mamma och pappa har födelsedagsmiddag ikväll och jag önskar att jag hade kunnat vara där, men ibland är det för mycket att göra för att kunna åka hem :(
Men nu sitter jag och Hannah och ser på film i underbara flygeln (Tack Maria!) efter en gosig middag, grillad kyckling, guacamole, dipgrönsaker och en blåbärspaj med vaniljsås till efterrätt. Inte så dumt det heller :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej! Ja vi saknade dig igår på födelsedagsmiddagen. Det blev en smaskig lammytterfilé till huvudrätt och en nougatchokladtårta med hjortron på som jag gjort, till efterrätt.

Vad Vilja är gullig på bilden! Kram på sig. Mamma.

2010-03-21 @ 11:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0