...

Idag har jag visat Rutan och Worka. Det gick jättebra. Rutan kändes superfin när jag visade henne.
Bettan var också superfin idag, hon gjorde rena byten åt båda hållen och fick träna lite piaff och passage som belöning. Tänk, det är vissa dagar när allting känns bra. Det kan ju inte bara bero på hästarna ;)
Igår kom det en ny häst för utbildning. När jag kom in i stallet idag smälte jag ner i en liten pöl på golvet, den har så fina ögon. Jag har förälskat mig i ögonen och så är han väldigt snäll också.
Min hemlighet går också bra... Men man ska inte ropa hej...

Kommentarer
Postat av: Mariah

Kul att det gick bra med Rutan!!! Duktiga Du! Nu väntar vi med spänning på din hemlighet!!

2010-01-31 @ 17:59:26
URL: http://www.dressyridalarna.dinstudio.se
Postat av: Maria

Hej Jeanna ! Hoppas att min lilla prins mår bra :) Jättetacksam att han skulle få sällskap i hagen. Cilla och Ulf var så himla trevliga. Fodret åkte visst med lastbilen så det får va så länge..Hoppas han sköter sig i ridningen min Flying..Ska försöka ta mig upp om ett tag.

MVH Maria

2010-01-31 @ 19:44:55
Postat av: Cecilia Gyllenhager

Hej Maria!

Prinsen mår så bra! Busskillen kom tillbaks med Kraftfodret, hittade säcken utanför stalldörren igår kväll!

Vi hörs//Cecilia

2010-02-01 @ 13:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0