Tävlingsplanering


Nu är det dags att tävlingsplanera! Wiiii! Förhoppningsvis ska Vilja gå Svår B:1 och Intermediaire II och kanske Grand Prix framåt sommaren eller hösten. Liza känns superfin just nu och gör piaff, passage och 5 byten i varje, hon kan nog debutera Svår B:1 till sommaren, fram tills dess får hon gå lilla rundan. Carran vore kul att rida 6-års championatet på. Bettan får nog börja på små regionala tävlingar, hon avancerar i bytesträningen så det kanske kan bli någon Msv B snart. Jag hoppas ju även på att jag kan åka en tur till Tyskland för att träna och tävla. Det gäller det att få ihop tävlingshelgerna, det kräver sin planering. Då är det bra att ha en fin kalender, tex kalendern från ridsportförbundet som stödjer Svensk dressyr inför VM i Kentucky, den finns att köpa hos mig eller i ridhuset på Segersta och kostar bara 100:-


Framsidan och januaribilden i dressyrkalendern

http://www3.ridsport.se/Evenemang/WEG2010/Nyheter/2009/HangVM-aretpavaggen/

Nu ska jag åka bort till Cilla och Ulf, som numera går under samlingsnamnet Cilf, och rida Debbie, Rutan och Bettan.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: E-M

Ser ju strålande ut din plan ,hoppas du kommer iväg till Tyskland...roligt med träning.Ja kalendern verkar fin.

2010-01-13 @ 00:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0