Mmmmhmmmm!!!


Nu jädrar har jag något spännande på gång. Jag kan inte berätta något än, men snart...

Här kommer lite
Svar på kommentar:

Från Åsa:
Var chauffören så snygg så att du glömde väskan med flit?
Du har ju för det mesta ett fullspäckat schema med aktiviteter lite varstans, inte konstigt att du glömmer saker lite då och då.

Svar: Haha. Eller var han fr distraherad för att komma ihåg väskan. En taxichaufför ska väl gå ut och ta ut väskan ur bilen!


Från Katja:
haha, Jeanna, så typsikt dig ;) jag menar, hur många gånger är du inte lite väl optimistisk om tex mängden soppa i bilen :P Kommer du ihåg när vi stod typ 2 km från macken, mitt i vintern, och fyllde på bensin med en urusel papperstratt?
Kram
Katja

Svar: Jag har stått med bensinstopp i år med. 200 meter ifrån en bensinmack (tur i oturen). Jag var på väg till ridsportbutiken i Vittinge, varifrån jag för övrigt får sponsring (Jihoo!), och var mitt ute i ingenting när bilen började guppa fram. Men jag kom ända fram tills att det var 200 meter kvar... till en obemannad bensinmack.. Men det fanns en närbutik precis bredvid och där kunde jag köpa en dunk som jag fyllde med bensin. Numera står dunken fylld med bensin i backluckan på bilen! :)
Kramkram



Kommentarer
Postat av: Mariah

Du gör alla dina läsare otroligt nyfikna ;) Lämna oss inte ovetande!!!

2010-01-25 @ 22:28:09
URL: http://www.dressyridalarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0