Kylan biter mig i benen!

Jag har stått i och ridit även när det har varit kallt men idag var det -24 grader och nu sitter jag inne i soffan. Jag har i och för sig varit ute och skrittat vilja och haft en lektion och ska snart ut och rida igen. Borta hos Cilla och Ulf var det -27,5 så hästarna där får vila idag.

Idag blir det bilder från både det ena och det andra:


Nyårsafton firades på Segersta med såväl stora som små människor:




Två chihuahua/ jack russel-valpar som Hannah var hundvakt åt.


En härlig nyårstallrik med hummer, krabba och rökta räkor, fantastiskt gott!




Bettan som hjälper till att öppna sin julklapp på julafton



Häst-Bettan i stallet på Sista gård med sin matte Cilla. Cilla är en av de bäst klädda hästmänniskor jag vet. Alltid matchande färger och snygga ridbyxor, västar och tröjor.



Ulf och Leggie är ju förstås också snygga!

Svar på kommentar:

Postat av: Anna

jätte rolig blogg att läsa. Åker du runt och har träningar på olika ställen i landet ?eller är det bara hemma på gården ?

Svar: Tack, jättekul att höra att du gillar bloggen! Jag har träningar på fler ställen och åker iväg och har kurser ibland. Titta på min hemsida för mer information www.jeannahogberg.com

Postat av: Andrea Linder-Lood

vill bara säga hej, o att det är jag som fött upp Rubellit o sålt henne till Mariah. Följer Rut på avstånd, hoppas hon sköter sig nu, och säljs till Göteborgstrakten. Är det inte du Jeanna som skall rida o förmedla henne? Mvh Andrea

Svar: Hej! Japp, det är jag, det finns nog inte så många fler Jeannor i hästsverige :) Rutan mår jättebra och trivs väldigt bra i sitt nya stall. Hon är rolig att rida och har ett härligt tryck i bakbenen.

Postat av: mamma

Hej du! Har tittat på häst-bettan igen (segerstamästerskapen). Förutom hennes fina galopp, hjälp vilka fina övergångar hon gör!!

Svar: Hon är en stjärna ;)

Nu ska jag ut till stallet igen!

 

Tjingeling i vinterkylan!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej du! Har tittat på häst-bettan igen (segerstamästerskapen). Förutom hennes fina galopp, hjälp vilka fina övergångar hon gör!!

2010-01-06 @ 18:34:04
Postat av: Anonym

Du måste nog vara aktiv åt andra hållet också, d.v.s. svara på "sökes" och sälja in...ex:

http://www.bukefalos.com/r/showentry.php?e=132927&catid=searchresults&searchid=2252476

2010-01-06 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0