Worka Workout


Idag har jag ridit ut tillsammans med "Maria i Flygeln". Mina hästar skulle få vila, men det var så fint väder och Maria skulle rida ut så jag hängde med med Worka. Det var fantastiskt. Massor med snö och hästarna travade och galopperade med knäna uppe vid öronen. Superbra träning för dem.

Igår kom Carran tillbaka! Jag red henne lite innan Sofias möhippa satte igång på Segersta. Carran gick jätte, jättebra! Hon kändes verkligen superfin och gjorde till och med några rena byten. Anna-Britta har gjort ett väldigt bra vinterjobb!

Sofia, som ska gifta sig nästa helg, fördes till Segersta igår för möhippa och blev iklädd tävlingskläder med hatt och frack. Hon har alltid varit lite förtjust i Kristian von Krusenstierna och nu kom Kristian (också tävlingsklädd) och red en pas de duex tillsammans med Sofia. Hon var överlycklig!

Jag och Mads var på Elin Jonssons 25-årsfest igår. Vi åkte tillsammans med Maria in till stan. Maria skulle på tidigare nämnd möhippa. Efter en liten fördrink hos Marias föräldrar gick vi till Texas longhorn och åt jättegoda nachos och mötte upp min kompis Micke för att sedan gå vidare till festen. Jag måste lägga upp en bild som ser lite rolig ut, hihi, det ser ut som om jag är naken, men jag har en klänning utan axelband på mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0