Träning för Tinne med Vilja och Bettan


Idag har jag varit och tränat för Tinne, det blev Vilja och Bettan som fick gå. Båda var väldigt duktiga. Jag hade tänkt att Ulf skulle film Vilja lite, men de hamnade dessvärre på Lövsta gård i Bro innan de kom till Lövsta gård i Upplands-Väsby och hann därmed inte till Viljas träning. Vilja gick väldigt bra. Nästa gång jag ska till Tinne har jag nog Hannah med mig så då kan det bli några små filmer.

Med Bettan fick jag jättebra hjälp, bytena går bättre och bättre. Ibland behöver man lite nya tips och råd och det fick jag verkligen idag!


Vilka trevliga kommentarer jag fick igår (på ett så litet inlägg):

Flying Mary (Maria i Flygeln)
Tack för hjälpen med den tionde hästen igår. Du är så himla duktig!

Svar: Tusen tack, du är så gullig! Och han Timbre var verkligen duktig.


mamma-Marina
10 hästar, undra på att du är trött. Sitter o tittar på herrarnas längdskidor. Fantastiskt med Charlotte Kalla.

Svar: Ja, verkligen fantastiskt! Hon ser så glad och positiv ut och verkar ha en fantastisk kämparglöd.


Mariah i Dalarna
Härligt att du också kan bli trött. Undrade ett tag om du var någon typ av supermänniska ;)

Svar: Haha. Nae, ingen supermänniska. Men idag när jag inte hade ridit 10 hästar hade jag lite energi till övers och tog mig ut på en joggingrunda ;)



Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Cecilia Gyllenhager

Joggingtur??? Vem försöker du lura? Undrar vem som lurade iväg mig till Bro ;)

Undrar om det finns någon GPS som heter Jeanna....



Kram/ Ulf

2010-02-17 @ 13:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0