Svar på kommentar


Nu är klockan halv tre och ungefär halva dagen har gått. Jag har ridit mina hästar och varit hos gabbi och ridit Wellington. Nu har jag lite lunch och ska sedan iväg och ha träningar hos Åsa Lundemo. Efter det ska jag bort till Cilf [silf](Cilla och Ulf) och rida några hästar. Ikväll kommer det ett nytt sto efter Danone-Don Schufro.

Svar på kommentar

Ulf Gyllenhager:

Joggingtur??? Vem försöker du lura? Undrar vem som lurade iväg mig till Bro ;)
Undrar om det finns någon GPS som heter Jeanna....

Kram/ Ulf


Kära Ulf!
Jag svär vid mitt liv på att jag inte har sagt att Lövsta ligger i Bro. Det finns en GPS som heter Jeanna, man når henne per telefon, men då hon sällan svarar nås hon bäst per SMS ;)

Tudiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0