Imorgon tävlar Bettan


Imorgon ska Bettan tävla LA:6 i Fagersta. Hon var riktigt fin idag men det var ju inte idag det var tävling... Vi får se om hon håller sig på mattan eller får för sig att det sitter spöken bakom domarbordet eller på läktaren.

Darcia var fantastisk att rida idag. Hon är verkligen bra ridbarhet på och så är hon väldigt välutbildad. Det är Mattias Jansson som har utbildat henne. Idag var hon den nionde hästen jag red och klockan började närma sig sju, en fredag kväll, och jag tänkte ändå att jag kan fortsätta rida henne hur länge som helst. Nu behövde hon ju inte ridas så länge eftersom hon kändes så fin.


Kommentarer
Postat av: Mariah

Lycka till imorgon!! Hon ser nog inga spöken.

2010-02-26 @ 21:37:27
URL: http://www.dressyridalarna.dinstudio.se
Postat av: Mariah

Grattis till Placeringen och den fina ritten! Duktiga ni!!!

2010-02-28 @ 09:21:21
URL: http://www.dressyridalarna.dinstudio.se
Postat av: Cecilia

1000-tack för hjälpen igår!!! Fantastiskt att Bettan kom 3:a i sin 1:a start någonsin!!Vilken bedrift av dig! Jag hade aldrig tagit mig runt banan, så spänd som hon var! Men det skall till ett proffs som Du, att få det att se så lätt ut, vi vet ju----. Kul att hon fick 8:a på gångarter, och så fina omdömen. När bokar vi nästa tävling? Kram Cecilia

2010-02-28 @ 11:29:59
Postat av: Lisa

Hej,



jag måste bara inflika att Darcia även stod ett år hos Stall André för utbildning och tävling :)



/Lisa

2010-03-02 @ 21:06:52
Postat av: Birgitta o Torsten

Så riktigt,Darcia utbildades juli-nov 2008 av Pernilla André på ett alldeles utmärkt sätt som resulterade i finalplats för 4-åringar Breeders,då Pernilla var gravid tog Mattias Jansson över utbildningen.

Grundutbildning och start i Breeders som 3-åring har Marta Hansson skött.

2010-03-03 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0