Wow för Welli!


Idag tävlade jag Wellington (Gabbis hingst efter Weltman) i 5-års breeders kval i Enköping.

Wellington började med att nästan bocka av mig idag. Han fick lite sadeltvång och hoppade och bockade så att jag var lite orolig för att jag inte skulle sitta kvar. Men det släppte när vi kom in i ridhuset och jag kunde trava runt några varv.

Sedan kändes han jättefin! Och han var väldigt duktig inne på banan. Han kändes så ridbar! Jag, mitt jäkla klantskaft red in i galopp och det skulle vara inridning i trav... Vi hamnade på 78,6% och det hade varit 79,1 om jag inte hade ridit fel. Men det spelar inte så stor roll, jag förlorade en placering men vi har fixat ett kval till Falsterbo. Kvalgränsen är 74. Wiiiiiii!!!!

Det finns på video och kommer snart upp på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0