Trerätters för Maria!


Idag fyller Flying Mary år, såklart bara 25 år som alla andra på Segersta, jag tror aldrig att vi kommer att bli äldre. Eftersom Jörgen är bortrest så har jag gjort en trerätters middag till Maria.

Förrätt

En mustig soppa gjord på gröna ärtor och creme fraiche med en liten chévre toast

Mousserande vin: Carrington Vintage Brut

Huvudrätt

Baconinlindad kycklingfilé med ungsbakade rotfrukter och champinjonsås
Spenatsallad med kvisttomater

Rött vin: Grayham Beck

Efterrätt

Romchokladtårta med vaniljgrädde

Vad sägs om att vara med i halv åtta hos mig!!

Det här var halv åtta hos Maria. Grattis till att fylla XX Maria och som en klok människa sade: Det är bättre att fylla XX än att inte fylla det alls.


Tjola hopp!!!

Kommentarer
Postat av: Regina

Det låter som en supermiddag. Jag blir så hungrig! Ska gå och äta lunch nu... inte lika lyxigt dock =)

2010-04-16 @ 11:33:23
Postat av: Flying Mary

Det var SÅÅ gott! Tack bästa Jeanna för både lyxmiddag och toppenlektion!

2010-04-16 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0