Lägesrapport



Tjolahopp!!

Wiiii, Liza min lilla gullunge har gått SB:1 på hemmaplan, två gånger, och varit jätteduktig. Hon har gått på 66-67%.... enligt mig :) Haha, kanske lite kaxigt att skriva det, men det var på hemmaplan och hon har faktiskt gjort det riktigt bra. Jätteduktig i passagen och piaffen! Och hon gör sina byten i varje. Hon är sååååå duktigt.

Vilja går också väldigt bra. Dessvärre kan jag inte åka till Hammarö och tävla i helgen för jag måste flytta ur mina grejer ur lägenheten i Uppsala som jag har sålt. Tråkigt, jag hade hellre åkt och tävlat.

Carran var helt fantastisk idag, så himla, himla fin! Två rena byten och sedan gjorde jag inte fler.

Mitt bloggande ligger lite på is för tillfället för jag har fortfarande inte fått ordning på internet-uppkopplingen. Men sedan kommer det att hända något roligt!

Tjingeling! 



Kommentarer
Postat av: Mindy

<3

2010-04-30 @ 21:05:34
Postat av: Ulrika

Kul att läsa och se att det går så bra för både Liza och Vilja!!

2010-05-03 @ 21:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0