Hoppsan hejsan!

En vecka sen jag skrev senast, men nu har min nya dator kommit och jag ska ta och fixa internet. 
Hård vecka den här veckan, jag har nog jobbat över 12 timmar varenda dag. Jag förstår inte vad det är som har tagit så mycket tid. Jo, jag har tränat för Tinne onsdag och Bo Jenå torsdag och det tar alltid mycket tid när man ska åka iväg och träna. Liza fick gå för Bosse och hon var jätteduktig. Hon gjorde piaff lugnt och sansat och passagen är hon duktig på, och allt annat också förstås. Hon är en exemplarisk häst. 
Nu på fredags kvällen kom Anna-Britta och Carina, som är bosatt i Tyskland, på besök och tittade på Carran. Carran hade redan gått en gång idag för jag hade glömt bort att jag hade bestämt med Anna-Britta. Men Carran jobbade på bra, hon har blivit så duktig. Nu i veckan tyckte jag att poletten för bytena hade trillat ner, men det visade sig att den inte helt hade trillat ner. Fast när jag var ute och galopperade på grusvägen i tisdags var det en jäkla massa rena byten fast mest på hennes initiativ, men det är oftast då hon gör det rätt :)
Fredagsmys i flygeln ikväll! Solsidan, så himla bra. Jörgen och jag skrattar som en hyenor, stackar Olivia har bröt armen när hon var och åkte skidor i veckan så hon ligger i soffan med gipsad arm i högläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0