Äppelhelg



Inga tävlingar i helgen. Denna helg är det den årligen återommande äppelhelgen ute på Kråkvik, vårat sommarställe. Äppelhelg innebär att vi gör massor äppelpajer och mat med äpple i.

Det komiska är att det finns inte så mycket äpplen där ute, så vi tar med hemifrån. Men jag är inte med i år, jag är hemma och har gjort en jättestor äppelpaj som vi ska ha att fika på här på Segersta. Mmmmm, nu börjar det lukta mumma från ugnen.

Sen ska jag in till Stockholm och gå på Fashing där Julia, min barndomskompis, spelar med sitt band O´Spada ikväll. Och imorgon är det Div I, just et det är ju faktiskt en tävling i helgen, men jag ska inte vara med, jag ska dit och coach!

Tjingeling i äppelträdet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar du att läsa om praktidioternas floppar och missar? Eller vill du se vad som ör fake och inte? Läs och följ mig (finns på bloglovin med) tackar på förhand / www.fuckwithyou.blogg.se

2009-09-26 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0