4-årschampionat


Idag har jag ridit 4-årschampionat på ett litet sto efter His Highness- Lauris Crausador. Hon var jätteduktig, jag har bara ridit henne 7 gånger och hon orkade inte så mycket i början men nu var hon riktigt pigg och fräsh. Hon fick 65,4% vilket var ganska bra. Jag red tidigt i morse och stannade kvar och tittade lite. Framförallt för att se  Magdalena Skatt med Sir Dee. Han är fantastiskt fin och det gick riktigt bra, jag har inte sett resultaten, men jag tror att hon vann! 
Sedan tog jag en tur bort till Cilla och Ulf och hjälpte till med Bettan. Mina hästar har fått ta det helt lugnt idag.
Här hemma på Segersta har det varit ponny-DM i dressyr idag och jag blev utdelad som pris ;) Näe då, men vinnaren fick en lektion för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0