Wow!

Carran var inte alls rädd för alla läskiga saker inne på arenan.

Carran är alltid ett monster när hon är i "the right mood"! Hon är bonglig, hetsig, tittar på allt, går över en och är allmänt jobbig innan man har kommit upp på henne. Men när hon är så är hon som bäst. Väl uppe på henne blev hon i och för sig jätterädd när hon skulle gå förbi några pallar precis vid parkeringen, men sen släppte det, sen marcherade hon utan problem bort till framridningen där jag red runt lite på henne innan vi fick komma in på arenan. Väl inne var ingenting läskigt. Hon gick runt där som vilken tävlingsvan häst som helst. Hoppas att hon är så cool imorgon när hon är ensam där inne.

Hon kändes riktigt fin idag, hon svävade runt i sin härliga trav. Jag är jätteglad för att hon var så fin idag så får vi se vad som händer imorgon.

Jag och Anna-Britta är lika glömska båda två. Jag hade tänkt att vi skulle ta en filmsnutt på Carran idag och lägga upp, men det glömde både jag och Anna-Britta, så vi fick ta en bild på vägen ifrån träningen. Här kommer lite bilder från dagen:


Carran i skentet av lyktorna


Glenn Grants helbror. Anna-Britta har målat ramen på spegeln i bakgrunden under helgen, den var tvungen att komma med på bilden :)


Jag och Carina tränar lite i ridhuset på förmiddagen.




Här sitter vi på datanördarnas kvällsmöte.

Nu ska vi äta lite äppelkaka sen ska vi försöka sova...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0