Sista träningen inför finalen


Nu är Carran tränad för dagen, ett lätt pass med mest fokus på galoppen. Hon kändes riktigt fin, jag försöker ha henne ett snäpp högre i framdelen nu och då är jag riktigt nöjd med galoppen. Det är fantastiskt bra att ha en domare till hästägare. Anna-Britta har såklart följt vart enda steg vi har tagit de sista dagarna och kan med sina domarögon se och be mig korrigera små som stora saker i form, rörelser, tempo och vägar. Vi är verkligen ett team jag, Anna-Britta och Carran.

Nu är Anna-Britta iväg och hämtar Pål, hennes man/sambo som kommer för att heja på oss i finalen och hjälpa till att köra Carran hem imorgon.

Caroline Palmgren vann 6-års championatet på Paridon Magi!!!!! WOW! Massor, massor gratulationer! Fantastiskt bra gjort! Anna Svefors kom 2:a på sin underbara lilla hingst Rhojan! Också stort grattis! Och Malin Rinné 3:a vilket också glädjer mig, vi kommer från Linköping båda två och Malin har också läst till civilingenjör, tror jag, eller någon annan ingenjörsutbildning.

Lotta Esping och Generalen 2:a i küren i Helsingfors! GRATTIS!!!!

Söta mamma har kommenterat att Carran såg så fin ut på youtubesnuttarna! Tack!!



Carran framför boningshuset på Backbo gård


Matilda kommer och säger god morgon till oss varje morgon, hon ser kanske inte så glad ut, men det är hon.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack och lycka till!!! Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0