Nominerad till morgondagens stjärna


Jag har blivit nominerad till morgondagens stjärna i år igen. Jättekul! Jennie är också nomierad:

http://www3.ridsport.se/Tavling/Nyheter/2009/10/NomineradetillRyttargalan2009/

Ikväll ska vi till Timo Deppe och dricka lite cocktails och prata tyska. Jag börjar bli ganska grym, nej, det var en överdrift, men jag pratar mer och mer tyska nu. Det är kul! Igår sa Hubertus till mig på tyska att jag har hört att du pratar jättebra tyska med Timo. Ja, du kan undervisa mig på tyska om du vill sa jag (på tyska) men sen gjorde han inte det ändå.

Imorgon blir det lite mer träningsrapportering. Jennie är fullkommligt lyrisk. Och Liza har börjat byta rakt.

:)


Kommentarer
Postat av: Regina

Grattis till nomineringen! Man blir så inspirerad av att läsa din blogg och om dina framgångar : )

2009-10-24 @ 08:50:58
Postat av: mamma

grattis till nomineringen!!

Tänk att du var 0,2% från att bli uttagen till unghästtävling i Globen! Samtliga vinnare i unghäst-

championatet och i Breeders gick vidare till Globen.

Undras om de har reserver. Ha det gott båda två (alla fyra)!

2009-10-24 @ 12:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0