Idag blir det bildgalleri!


För nu har jag en suverän fotograf!


Här tränar jag bytesserier med Liza. Hubertus har nya stövlar. Jennie är nöjd med sin bild och tycker att Liza ser ut som om det är Picasso som har målat henne.


Här får Liza klapp efter en bytesserie. Jag tycker att det blev så häftig bild.


Här kommer jag och Vilja gåendes på promenad.

Vi mötte den här "reslige" karln. Gissa vem det kan vara? Han hälsar för övrig till alla han känner.




Efter träningarna åkte jag och Jennie och kollade på ett 6-årigt sto som är till salu. Hon var ganska fin, men gubben som visade henne red henne förfärligt. Han värmde inte upp någonting, han började med att göra bakdelsvändningar och pressa ihop henne. Ingen lättridning utan direkt in i sidvärts och han slängde hennes bakdel fram och tillbaka så att det såg ut som om det var en viftande svans på en glad hund. Hästen gav i alla fall en jättefin känsla, stora, stora gångarter och hon var framåt och arbetsvillig hon gjorde jättefina byten och hade påbörjat både piaff och passage. Något bra måste den där gubben ha åstadkommit, men det såg förfärligt ut. Det som både jag och Jennie förvånades över var att det kändes så mycket mer än det såg ut. Vi tittade på videon efterår och båda hade fått känslan av att den rörde sig jättemycket och att det gick ganska fort, men det såg inte riktigt så ut. Det såg inte alls ut att gå så fort. Vi gillar i alla fall hästen och den verkar ha bra framtidspotential! Vi kanske åker och rider den igen.

När vi kom hem och skulle parkera bilden utanför vårt rum möttes vi av det här:

Haha, det ser ganska roligt ut. Vad är det för tattargäng som bor här? Jeanna Högberg och Jennie Larsson. Det där är vårat kylskåp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0