....


Vilja är fortfarande besviken och står och gnäggar på Liza, men hon är lugnare, skötte sig ganska bra på morgonpromenaden. Stackars Vilja, hon är så orolig för sin lillasyster och vet inte alls vad som händer med henne. Ibland får hon gensvar av Liza när hon gnäggar och jag undrar om hon inte känner igen Lizas hovsteg för hon gnäggar mer när man går med Liza utanför Viljas stall. Liza mår däremot som en prinsessa. Hon tyckte att det var prima att gå på morgonpromenad föruom när hon skulle gå över en smal bro, men det gick också bra till slut.


Vår promnadväg

Nu ska jag äta lite lunch här på mitt rum. Beridaren Marcus är bara hur snäll som helst, han hjälper mig med allt, han kanske har fixat en lägenhet som jag kan hyra. Det vore väldigt bra, lite billigare och med kök. Här har jag en påse med lite ost och skinka hängade genom fönstret för att hålla det kallt. Det blir mest brötchen med ost att äta. Igår kväll åt jag sill i tomatsås och lite mögelost, lyxigt va? Häromdagen köpte jag frikadeller, de såg ut ungefär som pannbiffar men var gjoda på fläskkött och det stod att de skulle gå att äta kalla. Men uh! Inte alls goda. Jag kunde inte ens svälja den tugga jag hade tagit. Igår provade jag igen, det gick att äta om man tog en liten, liten tugga. Nu har jagnog gett upp, inga fler frikadeller.

Nu ska jag iväg och träna!
Wiii!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0