Har mött upp med Carran och Anna-Britta på Backbo gård


Nu är jag på Backbo gård hos Carina Andersson och Christian Bondesson.
Carran mår bra, jag red henne igår och hon var ju lite stel efter en veckas "ta det lugnt", men kom loss och blev riktigt fin. I kväll ska vi åka bort till Flyinge och rida på banan. Men nu ska jag rida några hästar här på Backbo.

Jag har lämnat hästarna hos Hubertus och det känns förståss lite tungt, men de mår nog bra. Beridareleven Bianca ska ta hand om den och idag ska Hubertus rida Liza, sååååå spännande, det hade ju jag velat se, men det kan nog bli fler gånger.

Kommentarer
Postat av: ulla

Lycka till med Carran! Skriv ofta och mycket här på bloggen, vi läser allt!

2009-10-13 @ 08:54:58
Postat av: åsa

Lycka till imorgon! Vi hejar på allt vad vi orkar. Kram/

2009-10-13 @ 11:03:46
Postat av: Tina

Lycka till!! Rid så det ryker. Vi håller tummarna.

Mvh

Tina

2009-10-13 @ 13:20:47
Postat av: Lotta

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0