Carrans träning inför finalen!


Nu har vi tränat Carran. Idag fick hon gå ett lite tuffare pass med fokus på galoppen. Lite mer upp i form och träning av vägarna i finalprogrammet. Hon har blivit så himla ambitiös och läraktig. Så fort man vill samla så sätter hon sig, nästan lite väl mycket, duktiga lilla flicka! Och bakdelsvändningen som jag inte har tränat på jättelänge men trimmade lite på igår var hon helt med på idag och hon nästan förekommer mig med att börja vända.

Dagen i övrig har varit ganska lugn. Vi var en sväng till Flyinge. Jag och Carina gick på ett fördrag om företagande inom hästsporten. Det var bra, men framförallt var det bra för där hade vi en uppvärmd läktarplats till framridningen ;)

Jag längtar efter mina tjejer i Tyskland! Bianca skriver meddelande och berättar att de mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0