Bettan on the road!


Bilden på Bettan när hon kör bil var uppskattad, jag var lite rädd för att lägga upp den, haha, tänkte att vägverket ringer väl och kallar in hennes körkort, eller mitt. Nä, det var faktiskt Fabrice som körde och allt var under kontroll. Här kommer i alla fall en ännu roligare bild även om det är lite dålig kvalité på bilden.






Imorgon ska Bettan lämnas över till mamma. Hon är inte rabiesvaccinerad (Bettan alltså, förmodligen inte mamma heller) så hon får inte följa med till Tyskland. Mamma kommer till en mack längst E4'an där Bettan får överlämnas.
Mamma var här måndag till tisdag för att hämta Bettan, men jag blev så sur och avundsjuk för att Bettan tycker så mycket om mamma och slutade bry sig om mig, så Bettan fick inte följa med hem till mamma. Haha, larvigt va?
Men sen skulle det kännas så konstigt att vara kvar här utan Bettan.

Lastbilen är nästan färdigpackad. Nu ska jag ut och gå lite med hästarna och sedan åka och köpa lite grejer som behövs inför resan.

Carran gick fantastiskt fint idag. Hon har fått en helt makalös trav, hoppas att hon kan hålla den när hon kommer in på banan i Flyinge!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: lillemor w

jag är ett fan av Bettan! Helt underbar ! Tacka vet ja Bettan!

2009-10-02 @ 16:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0