Vilken middag!


Igår började jag och Anna-Britta med att rida Carran och Mester. Sen gick vi in och lagade en middag som blev helt fantastiskt god. Vi började med avokadohalvor med kräftstjärtar, svart rom och creme fraiche och till det drack vi lite rosa champange. Sedan blev det lamm, potatisgratäng(som jag faktiskt lyckades riktigt bra med), svampsås och sparris till det. Det var makalöst gott, det godaste jag har ätit på länge. De som har följt bloggen vet ju i och för sig att jag inte har ätit så lyxigt i Tyskland, men det här var även med andra mått mätt riktigt, riktigt gott!

I morse red vi Carran igen och hon var riktigt, riktigt fin!



Jag och Bettan hos Anna-Britta


Anna-Britta, Paul och den rosa champsngen med den fina våtdräkten


Åsa kom på besök en liten sväng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0