Vilja öppnar dörrar



Äntligen har jag det på film. Den är förvisso på sned och jag lyckas inte vrida på den. Suck. Men jag ska föröka ta en ny med den andra kameran, den är bättre.
Jag har säkert berättat om det förut, när Vilja tycker att det är matdags öppnar hon dörren tll foderkammaren. Idag gjorde hon det tre gånger, jag stängde dörren gång på gång för det finns kattungar uppe på loftet som Bettan helst inte ska springa upp och skrämma livet ur. Varje gång jag hade stängt dörren kom jag tillbaka en liten stund senare och då var den öppen. Till slut ställde jag mig med mobilkameran och fick det på film:




En sommar hade vi med Vilja till vårt sommarställe, hon fick stå i ett stall en bit bort och stallet var inhägnat i hagen som hon och hennes sällskapsdam Harry gick i på dagarna. En dag när vi kom hade Vilja lyckats öppna stalldörren ch gått in i stallet. Hon är inte så dum den där hästen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt att hon kollar på dig emellanåt för att hon vet att hon inte får eller borde öppna. men gör det ändå! haha

2009-11-20 @ 12:41:44
Postat av: mamma

Vad kul!! Ja, det pågår ngn slags tankeprocess i Vilja - "kan jag göra det när matte ser?" och hon hämmar ju en impuls att öppna, men kan sen inte motstå frestelsen. Mamma.

2009-11-21 @ 13:44:21
Postat av: Mindy

Hon e ju bara helt underbar hahaha...

2009-11-23 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0