Vi ska sy och vi ska klippa, vi ska göra, ska vi tippa. För den stora galakvällen så ska vi sy modellen


Som jag nämnt så närmar sig ryttargalan med stormsteg, IMORGON!!! Idag måste jag egentligen skynda mig in till Uppsala för att köpa mörkröda balhandskar. Jag var i Bålstad igår och hittade ett par vinröda, men de passar inte riktigt i färg. Mörkröda ska de vara. Förra året hade jag en väldigt speciell balklänning. Chockrosa, men den kan jag ju inte ha i år igen. jag har en svart och en grå att välja på i år och det kommer nog att bli den grå, men den ska piffas upp med lite röda detaljer. Så, bums iväg och fixa det....


Jag i min smällkaramellklänning, Charlotte Haid bredvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0