Robinsonpremiär

Vilken härlig helg!

Igår var jag på Robinsonpremiär på Café Opera. "Maria i flygeln" är redaktör för Robinson och jag fick följa med henne på premiären. Snygg-Simon var där(lite för snygg http://www.tv4.se/2.51257), Sofia(som vann tjejtävlingen), Angelica, Tienne, Anders med fler. Det var såklart en hel del deltagare där men framför allt mycket folk som har varit med och producerat, till exempel Pontus Gårdinger och David Bexelius. Det blir roligt att följa Robinson nu när man har träffat några av deltagarna.



I fredags kväll var jag och Bettan och hälsade på Jennie och Sookie. Bettan och Sookie hade jättekul och Bettan var så försiktigt och lekte så bra med Sookie. Sookie är jätteliten men ganska kaxig, Bettan lekte försiktigt men ändå tufft.
Och vet ni vad? Hon har underbett!!!! Hihi!


Här tittar lilla Sookie fram från sin plats under soffan.


Ibland gick det vilt till!


Ser ättesnäll ut va?


Jag och Anna-Britta på fika hos Cilla och Ulf(häst-Bettans mamma och pappa)


Bettan är med och fikar såklart

Idag har jag haft en ny elev med en jättefin ponny. Sedan kom Carran för att trimmas lite. Hon börjar förstå byteshjälpen och idag bar hon sig jättefint i traven. Hon har ju så stor trav men har haft lite svårt att bära sig, framför allt på böjda spår, men hon fortsätter att stärka sig och idag var hon superlätt och fin i handen och travade fantastiskt! Efter det fortsatte vi med inridningen av Maria i flygelns häst. Nu sitter jag på honom och Maria leder runt honom. Han är hur snäll som helst. Idag kändes det som att han tänkte: Ojojoj, jag måste balansera upp den där människan som sitter på min rygg, ojojoj nu bärdet av lite till åt ena hållet, då lutar jag mig lite åt andra hållet, ojojoj det blev lite för mycket, över åt det gamla hållet igen. Sen nosar han alltid på mig när jag har hoppat av som att han vill veta vem det var som satt där uppe eller tacka för ridturen.

En riktigt trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0