Ljusbruna stövlar


Jag har köpt Jessicas Königsstövlar. Sedan jag, 2003, provade ett par ljusbruna stövlar så har jag velat ha ett par sådana. Det vill säga att jag har längtat, drömt och fantiserat i sju år om att ha ett par ljusbruna stövlar och nu äntligen har min dröm gått i uppfyllelse!!!! Jag fick köpa Jessicas begagnade. Detta innebär att jag ska försöka sälja ett par gamla königs, svarta storlek 39 och med smala ben, ska kolla upp måtten, bild nedan.



Jag i mina nya ljusbruna stövlar. Det är inte en tofs på mössan, det är en lyktstolpe i bakgrunden.


Königsstövlar till salu, 1700:-

Vi är alla ganska nöjda med att vara hemma. Ikväll har jag min första lektion igen sedan jag har kommit hem. Den "lyckligt utvalda" eller "den stackarn" är Åsa med Mitro!
Nu måste jag sprina och ta hand om tvätt.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mindy

Super snygga stövlar bruden ett klipp förstår jag att de vart också. Kram

2009-11-11 @ 21:43:00
Postat av: ulla

Hmmm. Jag tyckte att mössan var vassast, tills du förklarade att det inte var en liten praktisk antenn på den utan en stolpe i bakgrunden...

2009-11-11 @ 22:04:37
Postat av: mamma

Fina stövlar!!! Det sitter en liten söt svartbrun plutt nära dig!! Mamma.

2009-11-12 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0