Imorgon åker jag hem


Buhuuuu, vad tråkigt det känns! Igår tränade jag min sista träning för Hubertus för den här gången. Det känns tungt. Det känns även tungt att lämna Jennie och Musse och Zirikon. Vi har haft det så kul och trevligt tillsammans! Och Marcus, Bianca och alla andra trevliga människor i stallet! Men tjoho alla där hemma, imorgon kommer jag tillbaka till Sverige! Call me! :)



Lindor från Schockemöhle som jag köpte i Oldenburg, en liten tröst för att jag kom precis utanför final, var där ensam, för att det regnade och för att jag var sjuk. Det syns ju inte så väl, men brodyren är väldigt snygg i brunt och brons. Liza fick ha dem igår på sista träningen. Det gick faktiskt jättebra. Nedan kommer två videosnuttar på Lizas träning.



Liza Minelli travjobb, Musses öron



Lizas piaffjobb som har förbättrats avsevärt även om vi inte är i mål på långa vägar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad fin hon ser ut!!! Snygga lindor också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0