Bettan, Jeanna, Liza och Vilja tillbaka på Segersta

Vi ändrade planer och sov över i Skåne i går natt. Sen åkte vi upp till Linköping igår och åt lunch med Åsa och mamma på Folåsa(mitt hemmastall). Där hämtade jag Bettan, yihooo, oj vad det var roligt att se henne igen! Sedan satt vi av mot Segersta, stannade på Sillekrog och köpte en ljudbok, fantaktiskt spännande. Jag och Jennie lyssnade på "En nästan vanlig man" i Tyskland och det är verkligen mysigt med ljudbok, det går så mycket fortare att ta sig igenom en bok när man kan lyssna hela tiden, jämfört med att läsa två sidor innan man somnar på kvällen.

Av någon konstig anledning hade jag massor energi när jag kom hem och packade ur hela lastbilen, åkte och handlade och släpade upp alla grejer till min lägenhet.

Nu, back to life! :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kul att ni är hemma igen! få till en träning vore kul;). Julia och Amy skall till Segersta och rida ridprov för Celsius elitgymnasium den 26 nov för Mads. Någon helg skulle passa eller en fredag för träning.

2009-11-14 @ 19:51:15
Postat av: Anonym

Vad är det för stövlar du har när du tävlar ?

2009-11-15 @ 17:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0