Vilken härlig helg!!!

Det har verkligen varit en underbar helg med massor av sol, ridning och besöken har avlöst varandra. Mamma och pappa kom och hälsade på mig i fredags och stannade till lördag. Pappa tog jättefina bilder, se nedan. Ludvig kom med sin fina häst Vincent på fredag förmiddagen och tränade. Jag fick hoppa upp och leka lite med piaff, passage och byten i varje efter att Ludvig hade tränat. Han har så fantastiskt fin piaff och passage!

Fredag eftermiddag kom Hanna Kruuse med sin pojkvän Jonas och fikade och tittade runt på Segersta, hur trevligt som helst. Jag och Hanna har känt varandra sedan jag var 9 år och hon 11. Vi var ute och tävlade på våra ponnyer Mr Marcello och Zitana och så lekte vi massor där emellan också. Senare tävlade vi internationellt med D-ponnyerna Kopparås Chess och Lamona. Det var tider det!

Senare på fredagskvällen kom Görel, Nikes ägare, och Åsa med Mitro. Jag red Nike och sen tränade Åsa med Mitro för mig sen gick vi upp till mig och firade Nikes framsteg med lite mousserande vin och tårta som görel hade med.
Sen har ju underbara Jessica varit här hela helgen!


Nike på utebanan


Nike i vattenspridaren, wiii!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken härlig häst!

2009-05-04 @ 21:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0