En förmiddag i solen!


Ojoj, nu är det snart dags för tävling igen. Till helgen, på ryttarstadion. Det blir första utomhustävlingen för Nike. Hon är egentligen bättre ute, men jag är orolig att jag inte kommer förbi dommarkurerna eller bilar eller vad det nu kommer att vara. Hon slår nästan alltid på en tvärnit när hon ser domarna, sen hinner jag rida förbi några gånger så lugnar hon sig, men om man inte får rida in på banan innan vet jag inte hur det ska gå.

Idag har det varit fantastiskt väder på förmiddagen, jag har varit ute och skrittat på Vilja. Ridit Nike både inne och på utebanan och Liza fick jogga och galoppera i gräskanten på en grusväg. Carrera, som står på träning hos mig just nu, har skotts idag annars hade hon nog fått komma ut på en konditionstur. Hon var lite tjock när hon kom men börjar bli riktigt slimmad och snygg. Verkligen en fin häst efter Solos Carex ue Napoleon.

Niclas har varit och tränat med Acron på Segersta idag. Han blev superfin idag. Han såg ut som en tysk hingst när han kom ut på utebanan. Vinden blåste i manen och han svävade fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0