Näe....


Nu blev Lussankursen inställd, usch vad tråkigt! Men det har varit en ganska stressig vecka så det är kind of okey anyway.... Men en hel månad till nästa Lussankurs. Det går inte så bra för mig att komma med på de där träningarna. Första gången blev jag jättesjuk i halsfluss, andra gången var vårt stall isolert och nu blir det inställt. 
 Vilja har coolat ner lite sen Hubertuskursen, dagen efter gjorde hon jättefin piaff och passage utan att ställa sig på bakbenen, inte en tendens till det. Hon fick lite fnatt där nere tror jag. Nu ska jag snart ringa Hubertus för att se om jag kan få komma ner och träna för honom i slutet av april.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mindy

Härligt gumman.. Synd på Lussan träningen.. Vi får samman stråla snart igen.. Stor Kram

2009-03-13 @ 09:57:55
URL: http://wingfieldstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0