Hubertusträning i Sverige!!!

Hej!

I helgen kommer Hubertus Schmidt till Eriksberg för landslagsträning och jag ska får träna på söndag! Jätte, jätte, jättekul!
Det ska bli spännande att träna för Hubertus igen. Piaffen och passagen tycker jag har utvecklats väldigt mycket sen jag var i nere hos honom. Hon har stärkt upp sig och orkar mycket mer. Bytena i varje har jag tagit det ganska lugnt med, dessvärre tappade jag kontrollen över dem när jag började göra flera och då blev Vilja spänd. Men nu tycker jag att jag har fått kontroll över dem igen. Det är en stängd träning, men eftersom jag ska vara med och träna kan jag även vara med och titta på de andra. Brink, Lussan, Tinne, Minna osv. Det ska bli otroligt intressant och lärorikt. Ska försöka snappa upp varenda litet tips :) Man ser ju väldigt sällan dessa toppekipage i träningssituation. Så jag ser fram emot en trevlig och inspirationsfull helg!

Kommentarer
Postat av: Dag

Hey Champion,



Kul att läsa din blogg och få möjlighet att följa din resa mot stjärnorna.

Du och dina hästar är grymma

Kämpa på... /ett stort fan

2009-03-08 @ 20:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0