Bal på slottet

Å vad skönt det ska bli med helg!!! Ganska jobbig vecka. Imorgon ska jag gå på bal på slottet i Uppsala, wiiii!!! Liza trampade ju mig på lilltån i måndags, jag tror att den gick sönder. Det har gjort förbaskat ont här i veckan och den har haft 4 nyanser av blått. Jag har varit lite orolig för att inte kunna gå i högklackat till helgen, men jag tror fakiskt att det kommer att gå bra. Problemet är att jag inte har hittat några bra skor. I tisdags när jag kom hem hade Bettan ätit upp tån på mina fina skor som jag köpte i Tyskland, och hälstycket på ett par andra skor, suck, så har hon aaaaldrig gjort fööööruuut. Men tur att hon inte gick lös på mina fina, superhögklackade stövlar som jag har fått av min gulliga elev Åsa! Det var verkligen tur! Ja, det återstår att se hur det går att dansa med bruten lilltå. Ska bli himla kul att träffa Emma och Micke som inte bor i stan längre, och gamle Frädman såklart! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0