Äntligen, äntligen , äntligen!


Ja äntligen börjar det kännas som om våren inte är alltför långt borta! Det har varit ganska behagligt idag. Igår var det i och för sig fantastiskt med snö, så det är nästan så att jag hoppas att det kommer en dag till med nysnö och strålande sol. Det var det nämlgen igår och jag red mina tre hästar på ett stort, orört fält med nästan en halvmeter snö och solen strålade. Det var helt fantastiskt. Vilja drog så att jag har träningsvärk i armarna idag. På en sträcka släppte jag henne och hon fullkommligt exploderade under mig, kändes som jag hade Tjernobyl under sadeln, hon fick även träna lite passage i snön, jättebra träning! Nike fick trava loss ordentligt och bjöd på en trav långt utöver det vanliga, jag vet att hon kan nu ska det bara fram i dressyrträningen också. I galoppen sitter man som i en fotölj på henne, bara tar det lugnt och njuter! Liza tror jag också tyckte att det var härligt att få dra på lite , hon var jättepigg och glad. När jag red hem på henne var jag så glad och tänkte på vilka otroligt fina hästar jag har!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Härligt :)

2009-03-02 @ 23:38:31
URL: http://www.corren.se/pages/blog/hastar/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0