Tävlingshelg

Ojoj, tävlingarna går i ett. Nu i helgen är det tävlingar i Vansbro i Dalarna. Carea ska gå två 5-årsklasser, en på fredag och en på lördag, så får vi se om hon lyckas kvala till Falsterbo, hon har ett kval och är alltså redan kvalad till Flyinge.
Liza går St:George på lördagen och Msv A:1 på söndagen.
Mads ska på bröllop och ska alltså inte dit och tävla så jag får åka själv i min lilla lastbil. Jag får se om jag bor i den också eller om jag tar in på hotell, första natten blir nog i lastbilen, men den är väldig,t väldigt liten så jag vet inte om man orkar bo fler nätter i den speciellt inte o det kommer att regna som det är förutspått.

Till helgen är det även ponny och junior-SM i Eskilstuna. Segersta har fyra ekipage med, Emma Stenbacka, Ludvig Michaelsson, Ida Kornhall i juniorklassen och Sofia Åsander på C-ponny. Jag kommer hålla telefonkontakt och hålla koll på nätet så gott det går :) Det ska bli väldigt spännande att höra hur det går för våra juniorer!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej jeanna! Härlig blogg! Jag undrar vilken/vilka sadlar du rider i och varför? Lycka till med allt!!

2009-06-12 @ 14:53:52
Postat av: Mindy

Håller tummarna gumman och hoppas att ni kvalar in er.. stooooor Kram

2009-06-12 @ 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0