Fantastiska Lotta

Liza skötte sig fint i torsdags, serien i vart 4:e som strulade till sig helt på Vallentuna höll på att bli jättebra, men sista bytet blev helknas, 3:orna satt fint. Hon kom precis utanför placerig och jag är jättenöjd med det, hon kändes lite trött sen sandstranden på Vallentuna. Nu ska hon kanske gå i Vansbro nästa helg för jag ska dit och försöka ta ett kval till Carea.

I går hade vi fest här på Segersta, väldigt, väldigt kul! Mycket folk med helt olika bakgrunder och intressen, det blev verkligen hellyckat! Däremot blev det ingen simhoppstävling som vi hade utlovat för det var så jäkla kallt! Men idag har det varit väldigt soligt och skönt och jag har varit en tur på Strömsholm och tittat på küren.


Charlotte Esping och Generalen

Charlotte Esping och jag har kännt varandra sedan 8-årsåldern och har tävlat mot och med varandra ända sedan B-ponnytiden. I helgen kom hon 3:a i Grand Prixen på Strömsholm, 4:a i specialen och 3:a i küren idag. Det är helt fantastiskt!!!! Jag har inte ord för att beskriva hur bra det är och hur duktig hon är! Lotta och jag fick Ajax-stipendiet förra året och hon har också varit nere hos Hubertus och tränat och jag måste säga att det syns, det har hänt väldigt mycket sedan förra året när jag såg dem senast, men det är klart, Generalen har blivit starkare också. Jag är så imponerad! Jag hoppas att  jag kan vara där om något eller några år :)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Keep Up the good Work!

2009-06-10 @ 11:09:49
Postat av: Lotta E

Vad gullig du är!!! Tack själv för en härlig fest och tack för du peppade mig att åka till Hubertus.



Kram Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0