Ett år har gått

Ungefär ett år har gått sedan jag fick besked om att jag skulle få Ajax-stipendiet. Då planerade jag resa ner till Falsterbo för att ta emot stipendiet. I år ska jag åka ner och tävla på Falsterbo för första gången. Det ska bli väldigt kul!!! För ett år sedan hade jag en häst i tävlingsform, nu har jag fyra. Det är också otroligt kul! Imorgon ska jag åka till Tinne och träna, jag tar med Carea och Vilja. Vilja har jag inte tränat för Tinne på ett tag eftersom hon sparkade sönder staktet i hagen och fick lite ont i foten. Men nu är hon igång igen. Så det är full fart med träning. Just nu har jag två underbara elever som är här och jobbar i stallet. Det är fantastist bra, då kan hästarna få lite extra pyssel och motion och jag får massor viktiga saker gjrda. Jag och Maria har legt vid polen och betalat räkningar idag. Och så behöver jag inte gå upp så tidigt på mornarna, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0