Vilja har debuterat Svår B:1

Wa-wa-wee-waa!!!! Idag gick Vilja sin första Svår B:1. Det är jättesvårt att gå in i den första Svåra klassen med piaff och passage för även om det funkar hemma så vet man inte hur de reagerar på banan när man vill ha piaff och passage. Sen är det ju inte alltid det funkar hemma innan man ska starta heller. Vilja har gjort jättebra piaff och passage förra och i början på denna vecka och sen igår så gick det inte alls bra med piaffen, så jag blev jättenervös inför ritten idag. Men det funkade riktigt bra, hon både piaffade och passagade! Gött, sen hade jag taggat upp henne lite för mycket så skritten blev pannkaka. I samlade skritten ville hon piaffa igen. Bytena i varje gick ganska bra ändå, jag fick 5 fina och sen blev det två till efter ett tag :)
Jag fick 63,23%, det är ju inte så jättehögt, men jag är supernöjd ändå för vi klarade det!!!!


Julia har varit med både igår och idag, underbart!!! Speciellt när man har Nike för hon är ju liiiiite jobbig att ha med..
Julia tog bild på min tävlingsfrisyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0