Ridbyxor


Tack för alla fina kommentarer!
Svar till Ida som frågade vad jag hade för ridbyxor på bilderna. Det är Pikeurs senaste modell Celina, de är höga med tre knappar och en jättesnygg bård (eller vad man ska kalla det) på baksidan. Här kommer en bild



Men jag kör ju förstås med bara knäskoning, jag gillar inte helskott även om jag tycker att det är snyggare.
Jag har även köpt ett par plommonlila utöver mina vita, det enda problemet med dessa byxor är att knapparna kan nypa en lite i magen, jag fick sår på magen i början, men antingen har magen vant sig eller så blev det bättre när jag tvättade dem. Eftersom de är så snygga upptill så kan man ju ha en nedstoppad tröja i dem så slipper man det problemet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0