Hubertus i mina öron


I går var jag och åt middag i Flygeln. Där bor underbara Maria, Jörgen och Jörgens två barn Astrid och Olivia. Jag bodde i flygeln när Maria var på Filippinerna och producerade Robinson och får kanske bo där nu igen när hon ska iväg och spela in. Olivia tog hand om mina hästar när jag var i Falsterbo och idag har hon fått en lektion för det.

Flygeln taget uppifrån min lägenhet

Liza gick bra idag och precis som när jag hade varit nere i Tyskland och tränat för Hubertus så hör jag hans röst och kommentarer när jag rider här hemma. Nu har jag ju aldrig ridit Liza för honom men det känns som att jag vet ungefär vad han skulle säga. Idag har jag försökt att göra väldigt avslappnade byten på henne. Det har faktiskt fungerat ganska bra. Och både Nike och Liza har fått en lång avslappnad uppvärmning och det är ju självklart att det borde man ju alltid ge dem. Hubertus brukar värma upp i väldigt låg form och helt utan tryck.
Jag börjar längta riktigt mycket tills det att jag ska till Fleyenhof igen!

Kommentarer
Postat av: Lotta E

Åh inte alls avundssjuk... :)



Ja synd vi aldrig sågs i Falsterbo, kommer du till SM?

Postat av: Maria

Vad du är gullig och vad fint vårt hus är från ovan! Jag räknar med att du bor där och pussar på katterna samt håller ett öga på hästarna ibland. Hoppas du har det riktigt bra i Kroatien! Pusspuss



2009-08-06 @ 11:03:18
URL: http://mariahedvall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0