Falsterbo närmar sig


Om en vecka är vi nere i Falsterbo, vi åker söndag kväll och kör över natten eller Mads kör, hihi! Jag kan ligga och sova, om jag inte måste hålla Mads vaken. Jag tänkte försöka skriva lite oftare under falsterboveckan och få Anna-Britta, eller Julia att ta bilder! Så då kan man följa bloggen ännu mer intensivt ;)
I helgen försökte jag faktiskt göra ett inlägg från min mobil, men när jag hade skrivit klart och skulle lägga upp det hängde sig mobilen och det har hänt förut så jag ger upp med mobilen...


En till lite mysig bild från helgens trevliga och välanordnade tävlingar i Gnesta.


Och en på Bettan som hade skittråkigt hela helgen eftersom det var hundförbud på tävlingsplatsen, i stallet där vi stod och på trevliga Mellby gård där vi bodde, för där var det en katt som hade opererats och som kunde vara aggresiv.



Kommentarer
Postat av: Mindy

Hon är ju så galet söt den där Bettan!

2009-07-07 @ 09:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0