Sjuk men lycklig!

Usch, jag ligger sjuk i halsfluss eller något liknande som gör att man har omänskligt ont i halsen och inte kan prata. Har inte tänkt på hur viktigt verktyg ens röst är när man håller träningar. Men det är ju ganska självklart. Idag får jag i princip inte gå ifrån soffan för att kanske kunna bli frisk till nästa vecka, det är så tråkigt att bara ligga här och slöa. Men jag är ganska lycklig ändå för i torsdags åkte jag ner till Jonas Tornell med min fantastiska Liza Minelli som har haft diverse konstiga problem det sista året, kanske fång, kanske något annat, men nu är hon i alla fall fräsch och känns underbar att rida.

Jag hämtade även en liten hund när jag var nere i skåne. Den har fått namnet Betty Boop, mest för att kunna kallas Bettan eftersom den har ett charmigt men inte alltför smickrande underbett. Haha, men hon är bedårande och det är ju tur att jag har henne som sällskap nu när jag är sjuk. Hon ligger ihopkurand på mina ben och håller mig varm.

Nu är det dags att bli frisk och det med basta, nääää basta är ingen bra idé när man är sjuk...

Kommentarer
Postat av: Anonym

=)

2009-01-17 @ 14:24:16
URL: http://mixii.blogg.se/
Postat av: mickan

fin blogg

kolla gärna min www.klojs.blogg.se

2009-01-17 @ 14:26:15
URL: http://klojs.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej Gumman.. Krya på dig och lägg upp en bild på din nya familje medlem Bettan. Kram

2009-01-17 @ 18:00:47
Postat av: paula

what,what,what e detta för litet nytt djur???? vi undrar när du har tid för flyenhof ligan?

2009-01-17 @ 18:19:03
Postat av: Lotta

Åh vad kul att Liza är fräsch! Grattis till det och till nya familjemedlemmen :)



kram Lotta

2009-01-18 @ 23:20:14
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Paulina

krya på dig :D

2009-01-19 @ 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0