Ryttargalan närmar sig!!!

Hoppsan hejsan då var det snart ryttargala, jag som har gått och tänkt att det är långt kvar ända tills nu, och nu är det bara 3 dagar kvar. Men jag har det mesta klart, klänning, skor och ett litet tal om det skulle behövas eftersom jag är nominerad till morgondagens stjärna. Kameran får ju heller inte glömmas en sådan oförglömlig afton. Nomineringen känns otroligt hedrande, men jag vågar inte hoppas för mycket i den hårda konkurrensen, Nina Hoffman och Sara Henrietta Bergström Källström är de andra två nominerade. Men som sagt fantastiskt att vara nominerad.

En mycket god nyhet är att Hubertus Schmidt ska bli "supervisor" för sveriges dressyrlandslag. Här kan man läsa om det på ridsportförbundets hemsida där jag även är intervjuad: http://www3.ridsport.se/templates/Pages/NewsPage____6340.aspx
Verkligen fantastiskt kul!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till! Jag håller alla tummarna. kram

2009-01-07 @ 22:39:42
URL: http://charlotteesping.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Heja heja! Håller alla tummar för dig! Kram Emmelie

2009-01-08 @ 07:35:39
Postat av: Ulrika

Vi håller tummarna hela gänget för dig!!! både tvåbenta och fyrbenta ; )

2009-01-08 @ 09:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0